MINDFULNESS PO LUDZKU

Znajdź równowagę w codziennym biegu

do wyboru kurs online i offline (stacjonarnie)

Certyfikaty

ONLINE LUB OFFLINE

Szkolenia OFFLINE

Stacjonarne we Wrocławiu

ul. Norwida 22/4

7.02-27.03

środa 18:00-20:00

“8-tygodniowy Kurs życia opartego na uważności MBLC“

Kurs jest certyfikowany przez Mindfulness Association Polska na licencji Mindfulness Association UK.

Kurs dla każdego, kto chce zadbać o równowagę, zredukować stres i żyć uważniej każdego dnia.

Szkolenia ONLINE

Gdzie tylko zechcesz

platforma Google meets

8.02-28.03

Czwartki 18:00-20:00

8-tygodniowy Kurs życia opartego na uważności MBLC

Kurs jest certyfikowany przez Mindfulness Association Polska na licencji Mindfulness Association UK.

Kurs dla każdego, kto chce zadbać o równowagę, zredukować stres i żyć uważniej każdego dnia.

Uważność to doświadczenie chwili, która właśnie trwa. Bycia w niej. Świadomość tego, co dzieje się wtedy w Tobie, Twoich myślach, emocjach, doznaniach w ciele, ale też w przestrzeni wokół.

Kiedy zaczniesz rozwijać tę umiejętność, doświadczysz trwałych zmian w swoim życiu, w kontakcie ze sobą i innymi, zrozumieniu emocji.

Zobaczysz, że zacznie wydłużać się moment pomiędzy akcją i reakcją, a co za tym idzie, przestaniesz wybuchać i reagować nawykowo. Kiedy jesteśmy uważni, wiemy co się dzieje tu i teraz. Nie jesteśmy myślami w sklepie, kiedy prowadzimy samochód. Jesteśmy obecni. Ugruntowani w teraźniejszości, a teraźniejszość jest naszą jedyną rzeczywistością. Tą, w której toczy się prawdziwe życie.

Jeśli doświadczasz…
\

presji zawodowej, nadmiaru obowiązków i stresu związanego z pracą;

\

ataków paniki, nieuzasadnionego niepokoju, trudności z uspokojeniem się;

\

wypalenia, niskiej energii, utraty zainteresowania życiem;

\

konfliktów, komunikacyjnych barier, utraty opanowania

\

rozproszenia uwagi, trudności z pamięcią, braku skupienia oraz przeciążenia informacyjnego;

\

bezsenności, trudności z zasypianiem, częstego budzenia się i niskiej jakości snu,

Kurs mindfulness jest stworzony dla każdego, kto doświadcza dolegliwości związanych z funkcjonowaniem w ciągłym napięciu, ponieważ uczy technik radzenia sobie ze stresem, poprawia świadomość własnych myśli i emocji oraz wspiera rozwój umiejętności skupienia uwagi na teraźniejszym momencie.

Ten 8-tygodniowy program to intensywna podróż

w świat uważności, która nie tylko wprowadzi cię w tajniki medytacji Mindfulness, ale także pomoże w rozwijaniu życzliwości i współczucia dla siebie. Przejdziesz metamorfozę w swoim sposobie patrzenia na świat. Nauczysz się doświadczać w pełni teraźniejszości, zamiast zatracać się kolejny raz w przeszłości lub zamartwiać o przyszłość.

MBLC to nie tylko kurs, to ścieżka ku równowadze i spokoju, inspirująca do pełni życia w obecnej chwili..

W tych zajęciach praktyczność stoi na pierwszym miejscu! Choć każda sesja zaczyna się od wprowadzenia teoretycznego, to główny nacisk kładziony jest  na praktykę i dzielenie się doświadczeniem. Dodatkowo, między modułami będziesz rozwijać własną praktykę, poprzez regularne ćwiczenia uważności i refleksyjne prowadzenie zapisków w specjalnym zeszycie ćwiczeń.

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez około 2 godziny.

Kurs zawiera również specjalny Dzień Uważności  – dodatkowy czas, wypełniony medytacją mindfulnness, który trwa około 6 godzin. Odbywa się w wyznaczony wcześniej dzień weekendu.

UWAGA! Tylko 10 miejsc! Kameralna grupa

Do kursu możesz dołączyć tylko przez:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Co się zmieni w Twoim życiu po przerobieniu i wdrożeniu w życie wskazówek z kursu?

**Redukcja Stresu:**

Odczujesz ulgę, gdy poziom stresu i napięcia spada.

**Lepsza Emocjonalna Samoregulacja:**

Rozwiniesz umiejętność obserwowania emocji bez oceniania, zyskując pełniejsze zrozumienie własnych uczuć.

**Zwiększona Koncentracja i Efektywność:**

Zyskasz lepszą koncentrację, co przełoży się na efektywność w codziennych zadaniach.

**Obecność w Teraźniejszym Momencie:**

Podniesie się Twoja świadomość otaczającego świata i własnych reakcji poprzez bycie bardziej obecnym.

**Poprawione Relacje:**

Zbudujesz lepsze relacje z innymi i sobą, ucząc się radzenia sobie z trudnościami życiowymi bez zbędnego oporu.

**Jakość Snu:**

Ciesz się lepszym snem dzięki technikom relaksacyjnym w mindfulness. Będziesz zasypiać szybko i spać spokojnie.

**Akceptacja Bez Oceniania:**

Zaakceptujesz siebie bez negatywnego osądzania, rozwijając dla siebie więcej zrozumienia i życzliwości.

**Zmiana Perspektywy:**

Nauczysz się bardziej obiektywnego spojrzenia na sytuacje życiowe, co pomaga w radzeniu sobie ze stresem.

**Samoregulacja w Sytuacjach Stresowych:**

Przestaniesz wybuchać w stresujących momentach, zdobywając kontrolę nad reakcjami.

**Poprawa Kondycji Fizycznej:**

Zmniejszysz napięcie mięśni, wyreguluje się Twoje ciśnienie krwi, a kondycja fizyczna ulegnie poprawie.

Nazywam się Ana Imam

Jestem nauczycielem mindfulness w nurcie MBLC. Medytacje uratowały mi życie, kiedy doświadczyłam załamania nerwowego. Medytuję regularnie każdego dnia. Ukończyłam szkolenie nauczycielskie i uzyskałam gotowość do nauczania pod patronatem Mindfulness Association Polska. Jestem członkinią  Mindfulness Association UK, starszą uczennicą Vipassany, trenerem Reiki, szkoleniowcem i coachem. Prowadzę Kręgi Kobiet i Kąpiele leśne. Kocham Drzewa, wschody słońca, moją zwariowaną córkę, kocicę Silver i książki, które mam dosłownie wszędzie.

Pomagam kobietom żyć bardziej świadomie, odnaleźć równowagę i spokój, patrzeć na siebie życzliwie i czuć wdzięczność każdego dnia.

Jeśli chcesz wreszcie:

\

cieszyć się każdym dniem i być wdzięczna za to, co już masz,

\

przestać być tykającą bombą zegarową, która wybucha na najbliższych, a potem zamknięta w łazience płacze i jest na siebie zła, że znów to zrobiła i jest najgorszą mamą, partnerką, córką, przyjaciółką na świecie,

\

wyjechać na weekend, na wakacje i prawdziwie na nich być, zamiast myśleć o tysiącu rzeczy do załatwienia,

\

spać w nocy spokojnie bez pędzących przez Twój umysł jak po trzypasmowej autostradzie myśli,

A skąd o tym wiem?
Bo byłam tam, gdzie Ty.

DOŁĄCZ TERAZ

KURS OFFLINE

Sesja wprowadzająca

8 tematycznych sesji (każda około 2 godzin)

Dzień Uważności

(6 godzin praktyki)

Certyfikat

Podręcznik i zeszyt ćwiczeń

(ponad 100 stron)

Dostęp do dodatkowych nagrań

Spotkania co tydzień

środa 18:00-20:00

ul. Norwida 22/4

Stacjonarne we Wrocławiu

TYLKO 10 MIEJSC!

WARTOŚĆ MATERIAŁÓW: 1469 zł

Cena dla Ciebie: 1000 zł

Możesz rozłożyć płatność na raty. Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji, wyślij mail na adres kontakt@znajdzsiebiewsobie.pl

KURS ONLINE

Sesja wprowadzająca

8 tematycznych sesji (każda około 2 godzin)

Dzień Uważności

(6 godzin praktyki)

Certyfikat

Podręcznik i zeszyt ćwiczeń

(ponad 100 stron)

Dostęp do dodatkowych nagrań

Spotkania co tydzień

środa 18:00-20:00

Platforma Google Meet

Dowolna lokalizacja

TYLKO 10 MIEJSC!

WARTOŚĆ MATERIAŁÓW: 1469 zł

Cena dla Ciebie: 1000 zł

Możesz rozłożyć płatność na raty. Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji, wyślij mail na adres kontakt@znajdzsiebiewsobie.pl

Jeżeli nie możesz uczestniczyć w warsztacie stacjonarnym w określonym terminie, proszę o zgłoszenie tego wcześniej. Jeżeli będzie odbywał się kurs online,możesz odrobić zajęcia  w tej formie. 

Certyfikat wydawany jest osobom, które uczestniczyły w minimum 80% zajęć kursu.

Co dostajesz w cenie kursu:

\

Kurs MBLC, którego skuteczność jest poparta badaniami

\

Prowadzenie przez certyfikowanego nauczyciela

\

Certyfikat ukończenia kursu

\

Uczestnictwo w procesie grupowym

\

Zróżnicowane techniki medytacji uważności

\

Materiały dydaktyczne w postaci podręcznika i zeszytu ćwiczeń - ponad 100 stron!

\

Wypełniony praktykami mindfulness Dzień Uważności

\

Możliwość kontynuowania ścieżki Nauczycielskiej w Mindfulness Association Polska

\

Nagrania medytacji do praktykowania w domu

\

Ćwiczenia do samodzielnego wykonywania w dowolnym czasie

\

Dostęp do nagrań Mindfulness Association Polska

BONUSY DO KURSU

20% rabatu

Na dostęp do platformy z medytacjami online, dostępnymi 24/7

Kurs online

PODSTAWY MEDYTACJI w prezencie

Pierwszeństwo w warsztatach

organizowanych przez Znajdź Siebie w Sobie.pl

TEMATY

Sprawdź jakie tematy znajdziesz w kursie

MODUŁ I - ZACZNIJ TU I TERAZ

ROZPOZNAWANIE NIESPOKOJNEGO UMYSŁU
USPOKAJANIE UMYSŁU
PODSTAWY MEDYTACJI

MODUŁ II - CIAŁO JEST ZAWSZE TU I TERAZ

PRAKTYKOWANIE UWAŻNOŚCI CIAŁA
UWAŻNOŚĆ W CODZIENNYM ŻYCIU
ODCZUWANIE ŻYCZLIWOŚCI

MODUŁ III - WPROWADZENIE OPARCIA UWAŻNOŚCI

DŹWIĘK JAKO OPARCIE UWAŻNOŚCI W MEDYTACJI
PRZESTRZEŃ NA ODDECH
PRZYJEMNE I NIEPRZYJEMNE ZDARZENIA ORAZ REAKCJE NA NIE

MODUŁ IV - PRACA Z ROZPROSZENIEM

ROZPOZNAWANIE ROZPROSZEŃ
UWAŻNY RUCH
CUD ODDECHU

MODUŁ V - BADANIE NURTU

CO TO ZNACZY “POSTAWA OBSERWATORA”
METTA, CZYLI PRAKTYKA MIŁUJĄCEJ ŻYCZLIWOŚCI
PRACA Z NURTEM PODŚWIADOMOŚCI

MODUŁ VI - BADANIE POSTAWY OBSERWATORA

TWOJE WEWNĘTRZNE ŚRODOWISKO
POZNAWANIE SWOJEGO NASTAWIENIA
ŻYCZLIWOŚĆ DLA SIEBIE I INNYCH

MODUŁ VII - AKCEPTACJA I WSPÓŁCZUCIE DLA SIEBIE

MODEL TRZECH KRĘGÓW – ZAGROŻENIE/POPĘD/KOJENIE
PRAKTYKA AKCEPTACJI
WSPÓŁCZUCIE DLA SIEBIE

MODUŁ VIII - ŻYCIE OPARTE NA UWAŻNOŚCI

PATRZENIE Z BLISKA I DALEKA
PRAKTYKA PRACY Z EMOCJAMI “RAIN”
PUSZCZANIE, PORZUCANIE

OPINIE

Jak inni wspominają naszą wspólną drogę

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ WŁAŚNIE TERAZ I NIE ODKŁADAĆ NA PÓŹNIEJ ?

Bo Twoje życie cały czas się toczy i od Ciebie zależy, jak ono będzie wyglądało. 

Czy naprawdę chcesz nadal…

\

Żyć w stresie i pod presją?

\

Nie radzić sobie z mnogością zadań, przebodźcowaniem i brakiem koncentracji?

\

Chodzić jak tykająca bomba zegarowa i wybuchać przy pierwszym triggerze?

\

Wyładowywać nadmiar skumulowanych emocji na najbliższych?

\

Pędzić nie wiadomo już nawet za czym i po co?

\

Żyć w wiecznym biegu, patrząc jak czas przelatuje Ci przez palce, a Ty nie masz czasu na swoje pasje i dla najbliższych?

\

Myśleć o przeszłości i co by mogło być, ale nie jest, lub zamartwiać się o przyszłość, zamiast naprawdę żyć?

\

Robić wszystko po łebkach, mieć problemy z uwagą i niczego nie kończyć?

\

Cierpieć na bezsenność, wyczerpanie i wypalenie?

\

Mieć powierzchowne relacje?

\

Nie rozumieć swoich zachowań?

Czy może jednak najwyższy czas to zmienić?

\

Decydując się teraz, unikniesz pułapki ciągłego odkładania i zaczniesz działać od razu w kierunku polepszenia jakości swojego życia. To ważne. Ty jesteś ważna. Dla siebie i dla innych. Zrób pierwszy krok w tym kierunku. Dołącz do kursu ŻYCIE OPARTE NA UWAŻNOŚCI - MINDFULNESS PO LUDZKU

Na decyzję masz tylko:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Potem musisz czekać na kolejną edycję kursu!